Ziyaretçilerim

9 Kasım 2011 Çarşamba

Serzeniş

Serzenişler...Bitip tükenmeyen ölüp dirilmeler...Bunca senedir beklediklerim ve gelmeyenler.Yerle bir gururlarıyla sürüne sürüne saçlarını eskiterek dönenler...O beyaz atlı prens yalanını uyduran her kimse renk körü müdür?Siyah atlı prensler, beyaza boyanmış atlarını kutsal yüreklere sürerler ve değerli olan her şeyi kırıp dökerler.
Şimdiki zaman, henüz değil der.O halde sorarım sana ey gelecek zaman,ne zaman?Olmayan zamanı yazdıran ey varlık yazgımı sil ve baştan yaz.Her seferinde "bu benim hayatım değil,bu ben değilim" dedirtme insan ırkına.Sür bizi topraklarından sür bizi derya denizlerinden yeter ki isteğimiz olsun birgün.Vazgeçtim...Sürme beni sevdiklerimden,yoksun bırakma sevdiğim şeylerden.Her şeyi zamanında ver be Tanrı!Yol yakınken dön sen bu sebepten,mutlu birer gülücük konduruver insanların asık dudaklarına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder